Volné pracovní místo OBCHODNÍ ASISTENT
Popis pracovní nabídky
Patříš mezi lidi, kteří prokazují zodpovědnost, pečlivost a dokážou pracovat samostatně? Navíc tě komunikace s lidmi velmi baví a nedělá ti žádné problémy? V takovém případě máme právě pro tebe skvělou pracovní příležitost! Hledáme asistenta/ku manažera do našeho obchodního týmu.Co tě na této pozici čeká?
- Administrativně obchodní úkoly, které budou obsahovat komunikaci s našimi klienty a řešení jejich konkrétních požadavků a případné
- Budeš plnit vlastní diář i diář manažera
- Realizace obchodních jednání s klienty (telefonicky i osobně) bude také ve tvé kompetenci
- Akviziční činnost i péče o stávající klienty
- Budeš administrativně, obchodně a organizačně podporovat manažera
- Zajištění správného chodu kanceláře
Práce bude nabitá různorodými úkoly a nudu rozhodně nezažiješ. Nicméně, abys byl/a vhodným kandidátem/kou, musíš splňovat několik požadavků:
- Minimálně střední školu s maturitou – PODMÍNKOU
- Ideálně bys měl/a mít také zkušenosti s prací na administrativní pozici
- Oceníme, když budeš mít obchodního ducha a vyjednávací schopnosti
- Skvělá komunikační dovednost je pro nás klíčová
- Musíš si umět hravě poradit s prací na PC (MS Office – Word, Excel…)
Pokud splňuješ výše uvedené požadavky, jsem si jistá, že tě zajímá, co ti můžeme nabídnout. A nabídka je opravdu lákavá:
- Dokonale motivující finanční ohodnocení složené z fixního platu, provizí a odměn
- Spolupráci na ŽL
- Dostaneš možnost kompletního zaškolení, finanční podporu při adaptaci a budeme tě průběžně rozvíjet prostřednictvím dalšího
- Podpoříme tě při získání zkoušek v IDD oblasti
- Zajistíme pro tebe MultiSport kartu
- Nabízíme ti možnost kariérního růstu
- Máme pro tebe připravený zvýhodněný operativní leasing
- Budeš součástí přátelského kolektivu a spolupracovat s týmem lidí, kteří svou prací skutečně žijí
- Možnost flexibilní pracovní doby a HO po dohodě
- Provoz kanceláře je od 8:30 do 17:30 s polední pauzou od 11:30 do 12:30
- Máme pro tebe připravené místo v zavedené kanceláři v Brně s dlouholetou tradicí
Tato skvělá příležitost na tebe již čeká! Neváhej a zašli nám svůj životopis. Brzy se s tebou spojíme a kdo ví, možná jsi právě ty ten, koho hledáme.
O nás
Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.
Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.
Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.
NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ
PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH
PŘISTUPUJEME K VÁM INDIVIDUÁLNĚ
Máte zájem o nabídku OBCHODNÍ ASISTENT?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Dagmar Neuwirth z JOBSTART s.r.o.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail