Nabídka práce ve firmě JOBSTART s.r.o.

Volné pracovní místo  OBCHODNÍ ASISTENT

Pracovní poměr Úvazek Práce na ŽL
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 30 000–60 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Patříš mezi lidi, kteří prokazují zodpovědnost, pečlivost a dokážou pracovat samostatně? Navíc tě komunikace s lidmi velmi baví a nedělá ti žádné problémy? V takovém případě máme právě pro tebe skvělou pracovní příležitost! Hledáme asistenta/ku manažera do našeho obchodního týmu.

Co tě na této pozici čeká?
  • Administrativně obchodní úkoly, které budou obsahovat komunikaci s našimi klienty a řešení jejich konkrétních požadavků a případné
zpracování nabídek
  • Budeš plnit vlastní diář i diář manažera
  • Realizace obchodních jednání s klienty (telefonicky i osobně) bude také ve tvé kompetenci
  • Akviziční činnost i péče o stávající klienty
  • Budeš administrativně, obchodně a organizačně podporovat manažera
  • Zajištění správného chodu kanceláře

Práce bude nabitá různorodými úkoly a nudu rozhodně nezažiješ. Nicméně, abys byl/a vhodným kandidátem/kou, musíš splňovat několik požadavků:

  • Minimálně střední školu s maturitou – PODMÍNKOU
  • Ideálně bys měl/a mít také zkušenosti s prací na administrativní pozici
  • Oceníme, když budeš mít obchodního ducha a vyjednávací schopnosti
  • Skvělá komunikační dovednost je pro nás klíčová
  • Musíš si umět hravě poradit s prací na PC (MS Office – Word, Excel…)

Pokud splňuješ výše uvedené požadavky, jsem si jistá, že tě zajímá, co ti můžeme nabídnout. A nabídka je opravdu lákavá:
  • Dokonale motivující finanční ohodnocení složené z fixního platu, provizí a odměn
  • Spolupráci na ŽL
  • Dostaneš možnost kompletního zaškolení, finanční podporu při adaptaci a budeme tě průběžně rozvíjet prostřednictvím dalšího
vzdělávání
  • Podpoříme tě při získání zkoušek v IDD oblasti
  • Zajistíme pro tebe MultiSport kartu
  • Nabízíme ti možnost kariérního růstu
  • Máme pro tebe připravený zvýhodněný operativní leasing
  • Budeš součástí přátelského kolektivu a spolupracovat s týmem lidí, kteří svou prací skutečně žijí
  • Možnost flexibilní pracovní doby a HO po dohodě
  • Provoz kanceláře je od 8:30 do 17:30 s polední pauzou od 11:30 do 12:30
  • Máme pro tebe připravené místo v zavedené kanceláři v Brně s dlouholetou tradicí

Tato skvělá příležitost na tebe již čeká! Neváhej a zašli nám svůj životopis. Brzy se s tebou spojíme a kdo ví, možná jsi právě ty ten, koho hledáme.

O nás

JOBSTART s.r.o. - o nás

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.

Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.

Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.

číst dále

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

PŘISTUPUJEME K VÁM INDIVIDUÁLNĚ

Sledujte nás

Máte zájem o nabídku OBCHODNÍ ASISTENT?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Dagmar Neuwirth z JOBSTART s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku OBCHODNÍ ASISTENT

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět